''Eğitim ortamlarının iyileştirilmesi konusunda hassasiyetle çalışıyoruz''

Karabük Valisi Mustafa Yavuz, Fevzi Çakmak İlkokulu 3. sınıf öğrencisi Berat İsmet Akçakaya ile Emek Ortaokulu öğrencisi Doğa Kayalıca, Valilik makamında ağırlayarak, ''Eğitim ortamlarının iyileştirilmesi, çocuklarımızın ihtiyaçlarının karşılanması konusunda her zaman hassasiyetle çalışıyoruz'' dedi.


Valiliğe gerçekleştirdiği ziyarette başarılı geçen eğitim öğretim yılının ardından karnesini Vali Yavuz'a takdim eden Berat İsmet Akçakaya, Vali Yavuz'u yakından takip ettiğini ve gönül bağı kurduğunu belirtti.

''EĞİTİM KENTİ KARABÜK PROJESİYLE ÇOK BAŞARILI SONUÇLAR ALIYORUZ''

Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Vali Yavuz ise, ''Berat’ı gayreti, özgüveni ve azmi dolayısıyla tebrik ederek, “Bugün bizleri ziyaretiyle mutlu eden sevgili Berat gibi çocuklarımızın önünü açmak, onları donanımlı bireyler olarak geleceğe hazırlamak hepimizin ortak sorumluluğu. Eğitim Kenti Karabük Projemiz de tam olarak bu hedef doğrultusunda şekillendi ve çok başarılı sonuçlar alıyoruz. İnşallah Berat ve onun gibi pırıl pırıl evlatlarımız, yarının yöneticileri, bilim insanları, öğretmenleri olacak'' dedi.

''ÇOCUKLARIMIZIN TALEP VE ÖNERİLERİ BİZİM İÇİN KIYMETLİ''

Vali Yavuz’un bir diğer konuğu ise daha önceki bir ziyaretinde eğitim gördüğü Harmanlar İlköğretim Okulu’na kantin yapılması talebini ileten Doğa Kayalıca oldu. Aradan geçen sürede okulunda kantin açıldığını ve benzer ihtiyacı olan diğer okullarda da adımlar atıldığını öğrenen Doğa, teşekkür etmek amacıyla Vali Yavuz'u ziyaret etti. 

Minik Doğa'nın ziyareti için de duyduğu mutluluğu dile getiren Vali Yavuz, ''Çocuklarımızın talep ve önerileri bizim için son derece kıymetli. Eğitim ortamlarının iyileştirilmesi, çocuklarımızın ihtiyaçlarının karşılanması konusunda her zaman hassasiyetle çalışıyoruz. Sevgili Doğa’nın bu süreci takip etmesi, teşekkür etme nezaketinde bulunması da en az talebi kadar anlamlı. Bu bilinçle yetişen evlatlarımızın geleceği daha da parlak olacaktır'' ifadelerini kullandı.