Toplantıda, bir önceki toplantıda alınan kararlar değerlendirilirken, 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Aytekin Okur merkezin çalışmaları ve güncel veriler hakkında sunum yaptı.
SÜREÇ STANDARTLARA UYGUN YÜRÜTÜLECEK
Vali Baruş, yaptığı konuşmada acil çağrı hizmetlerinin vatandaşlara en hızlı şekilde ulaştırılmasının büyük önem taşıdığını belirtti. Süreçlerin standartlara uygun ve zamanında yürütülmesi gerektiğini vurgulayan Baruş, İçişleri Bakanlığı talimatıyla sahipsiz hayvanlara ilişkin ihbarların da artık 112 Acil Çağrı Merkezi tarafından kabul edileceğini açıkladı. Bu yöndeki vatandaş taleplerinin belediyeler ve İl Özel İdaresi tarafından hızlı şekilde karşılanmasının önemine dikkat çeken Vali Baruş, böylelikle şikâyetlere konu olan sorunların daha etkin biçimde çözüme kavuşturulacağını ifade etti.