Avusturya’da, Afyon lokumuyla gurbet buluşması

UID Gmünd Şubesi’nin açılışı kapsamında Avusturya’ya giden İçişleri Bakan Yardımcısı Kübra Güran Yiğitbaşı, Afyonkarahisarlı vatandaşlarla da hasret giderdi. Türkiye’den getirdiği Afyon lokumunu vatandaşlarla paylaşan Yiğitbaşı, yurt dışında yaşayan vatandaşların taleplerini dinledi.


İçişleri Bakan Yardımcısı Doç. Dr. Kübra Güran Yiğitbaşı, UID Gmünd Şubesi’nin açılışı dolayısıyla gerçekleştirdiği ziyaret programında, Avusturya’da yaşayan Afyonkarahisarlı vatandaşlarla bir araya geldik.


“HASBİHÂL ETTİK”

Açılışın ardından değerlendirme yapan Bakan Yardımcısı Yiğitbaşı, “Afyonkarahisar Valiliği görevimiz sırasında hemşehrilerimize verdiğimiz sözü yerine getirmenin memnuniyetiyle gerçekleştirdiğimiz buluşmada, Türkiye’den getirdiğimiz Afyon lokumunu da kendileriyle paylaşarak hasret giderdik. ‘Gönülden Gönüle Gmünd’de Birlik ve Kardeşlik Programı’ kapsamında vatandaşlarımızla hasbihâl ederek talep, görüş ve beklentilerini dinleme fırsatı bulduk” diye konuştu.


YİĞİTBAŞI’NDAN TEŞEKKÜR

Bakan Yardımcısı Yiğitbaşı, “Yurt dışında yaşayan vatandaşlarımızın ülkemizle olan güçlü bağlarının korunması ve gelecek nesillere aktarılması adına yürütülen çalışmalar üzerine değerlendirmelerde bulunduk. Program boyunca bizlere eşlik eden Viyana Büyükelçimiz Gürsel Dönmez’e, bizleri Avusturya’nın Gmünd şehrinde Afyonkarahisarlı ve Sandıklılı hemşehrilerimizle buluşturan UID Viyana Bölge Başkanımız Mahmut Koç’a ve gönülden misafirperverlikleriyle bizleri ağırlayan tüm hemşehrilerimize teşekkür ediyorum” ifadelerini kullandı.