Kentteki kurumsal iş birliklerini ve basın camiasıyla olan diyaloğu güçlendirmeye devam eden Adana Valiliği, önemli bir heyeti misafir etti. Adana Valisi Mustafa Yavuz, Basın İlan Kurumu (BİK) Genel Müdürü Abdulkadir Çay, Basın İlan Kurumu Adana Bölge Müdürü Dr. Çetin Oranlı ve Kurumsal İletişim Müdürü Emre Tosun’u Valilik makamında kabul etti. Oldukça sıcak ve verimli bir atmosferde gerçekleşen ziyarette, Türkiye'deki ve Adana'daki medya sektörünün mevcut durumu ile işleyişi masaya yatırıldı.
YEREL VE ULUSAL MEDYANIN GELECEĞİ ELE ALINDI
Ziyaret kapsamında, Basın İlan Kurumu’nun yürüttüğü projeler, resmi ilanların dağıtım süreçleri ve yerel gazetelerin dijital dönüşüm hamleleri hakkında fikir alışverişinde bulunuldu. Adana genelinde faaliyet gösteren köklü yerel basın kuruluşlarının desteklenmesi ve halkın haber alma hakkının en doğru şekilde korunması adına atılacak adımlar kapsamlı bir şekilde değerlendirildi. BİK Genel Müdürü Abdulkadir Çay, kurumun vizyonu ve Adana özelindeki çalışmaları hakkında Vali Yavuz'a detaylı bilgiler sundu.
VALİ MUSTAFA YAVUZ’DAN BASIN İLAN KURUMU HEYETİNE TEŞEKKÜR
Görüşmenin ardından ziyarete ilişkin resmi bir açıklama yapan ve medyanın demokratik toplumlardaki üstlendiği kritik role değinen Adana Valisi Mustafa Yavuz, şu ifadeleri kullandı:
"Basının; doğru, tarafsız ve güvenilir bilginin vatandaşlarımıza ulaştırılmasında üstlendiği önemli sorumluluk ile yerel ve ulusal medya kuruluşlarımızın çalışmaları üzerine değerlendirmelerde bulunduk. Nazik ziyaretleri ve kıymetli değerlendirmeleri dolayısıyla konuklarıma teşekkür ediyor, çalışmalarında başarılar diliyorum."
Ziyaret, günün anısına çekilen hatıra fotoğrafının ardından iyi niyet temennileriyle sona erdi.