Karaman Valisi Hayrettin Çiçek Başkanlığında Bağımlılıkla
Mücadele İl Koordinasyon Kurulu Toplantısı gerçekleştirildi. Madde
bağımlılığının önlenmesi, bağımlılıkla mücadele çalışmalarının güçlendirilmesi
ve kurumlar arası koordinasyonun artırılması amacıyla düzenlenen toplantıda bağımlılıkla
mücadele kapsamında yürütülen çalışmalar değerlendirildi, ilgili kurumlar
tarafından gerçekleştirilen faaliyetler, karşılaşılan sorunlar ve çözüm
önerileri ele alındı.
Bağımlılıkla mücadelede kurumlar arası iş birliğinin
güçlendirilmesi, önleyici ve koruyucu faaliyetlerin etkinliğinin artırılması
ile bağımlılıkla mücadeleye yönelik farkındalık çalışmalarının
yaygınlaştırılması konularında görüş alışverişinde bulunuldu.
“ÇALIŞMALARA KARARLILIKLA DEVAM EDECEĞİZ”
Toplantıda konuşan Vali Çiçek, bağımlılığın yalnızca bireyi
değil aileyi ve toplumu da etkileyen önemli bir sorun olduğuna dikkat çekerek,
özellikle çocukların ve gençlerin her türlü bağımlılık riskinden korunmasının
büyük önem taşıdığını ifade etti. Vali Çiçek, ayrıca, 2026 yılının “Bağımsızlık
Yılı” olarak ilan edildiğini hatırlatarak, bu kapsamda çocukların ve gençlerin
bağımlılıklardan uzak, sağlıklı, bilinçli ve güçlü bireyler olarak
yetişmelerine katkı sunacak çalışmalara kararlılıkla devam edileceğini vurguladı.
İŞ BİRLİĞİNİN ÖNEMİ BİR KEZ DAHA VURGULANDI
Yeşilay Danışmanlık Merkezi (YEDAM) tarafından bağımlılıkla
mücadele kapsamında yürütülen çalışmalar hakkında kurul üyelerine bilgi
verilirken, bağımlılıkla mücadelede kurumlar arası iş birliği ve koordinasyonun
önemi bir kez daha vurgulandı. Toplantı, gündem maddelerinin değerlendirilmesi
ve ilgili kurum temsilcilerinin görüş ve önerilerinin alınmasının ardından sona
erdi.