Vali Dallı, “Riskli bir sürece girildi” diyerek uyardı: Hepimiz, gözümüzü dört açmalıyız

Orman yangınları açısından riskli bir sürece girildiğini belirten Kastamonu Valisi Meftun Dallı, kaymakamlara uyarılarda bulunarak, "Hepimiz, gözümüzü dört açmalıyız. Vatandaşlarımız bu konuda duyarlı ancak bizler sürekli muhtarlarımız aracılığıyla gerekli uyarılarımızı yaparak bu konuyu gündemde tutmalıyız” dedi.


Kastamonu Valisi Meftun Dallı başkanlığında İl Güvenlik ve Asayiş Koordinasyon Merkezi Toplantısı yapıldı.  İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü Afet Yönetimi Merkezi’nde gerçekleştirilen toplantıda; İl Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürü Erkan Sönmez tarafından il genelindeki asayiş, trafik, narkotik, kaçakçılık ve organize suçlarla mücadeledeki veriler paylaşıldı. Turizm sezonunda il genelinde artacak nüfus yoğunluğuna bağlı yaşanabilecek olumsuzluklar da toplantı kapsamında ele alındı.

“ŞEHRİMİZ GENEL GÜVENLİK OLARAK İYİ DURUMDA”

Vali Dallı, huzur ve güven ortamının korunması için ilgili tüm kurumların hassasiyetle çalıştığını vurguladı. Kentin genel güvenlik olarak iyi durumda olduğunu ifade eden Valim Dallı, "Emniyetimiz, jandarmamız suç ve suçlularla mücadele noktasında üstün gayretle çalışmalarını sürdürüyor. Arkadaşlarımıza gayretleri için teşekkür ediyoruz" dedi.

“ALLAH HER TÜRLÜ AFETLERDEN KORUSUN”

Orman yangınları açısından riskli bir sürece girildiğine dikkat çeken Vali Dallı, bu konuda kaymakamlara uyarılarda bulunarak, "Hepimiz, gözümüzü dört açmalıyız. Vatandaşlarımız bu konuda duyarlı ancak bizler sürekli muhtarlarımız aracılığıyla gerekli uyarılarımızı yaparak bu konuyu gündemde tutmalıyız. Allah her türlü afetlerden, yangınlardan ülkemizi ve milletimizi korusun” şeklinde konuştu.

“VATANDAŞLARIMIZIN YANINDA OLMALIYIZ”

Yaşlı ve yalnız yaşayan vatandaşların ihmal edilmemesi noktasındaki uyarılarını yineleyen Vali Dallı, "Var gücümüzle vatandaşlarımızın yanında olmalıyız, kapılarını çalarak onlara yalnız olmadıklarını hissettirmeliyiz. Bu konuda da sizlerin özel ilgisini rica ediyorum" diye konuştu.

Toplantıya, Vali Yardımcısı Aydın Ergün, İl Jandarma Komutanı Kıdemli Albay Hikmet Uz,  İl Emniyet Müdür Yardımcısı Hasan Berberoğlu, kaymakamlar ve ilgili kurum müdürleri katıldı.