Arsuz Kaymakamlığı tarafından paylaşılan bilgilere göre; Hatay Büyükşehir Belediyesi tarafından yapımı sürdürülen Kapalı Spor Salonu inşaatında çalışmalar tüm hızıyla devam ediyor. Arsuz Kaymakamı Fatih Eroğlu, Gülcihan Mahallesi'ndeki şantiye alanını ziyaret ederek projenin ilerleyişini yakından takip etti.
ÇALIŞMALARIN SON DURUMU MASAYA YATIRILDI
İnceleme programı kapsamında inşaat alanını gezen Kaymakam Fatih Eroğlu, Arsuz Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Oğuzhan Kılınç ve yüklenici firma yetkilileriyle bir araya geldi. Projenin mevcut durumu, asma-germe sistemleri, iç mekan düzenlemeleri ve teknik detaylar hakkında yetkililerden kapsamlı bilgiler alan Kaymakam Eroğlu, işçilere de çalışmalarında kolaylıklar diledi.
6 BİN 846 METREKARELİK DEV SPOR KOMPLEKSİ
İlçenin spor hayatına yeni bir soluk getirecek olan modern tesis, toplam 6.846 m² kapalı alana sahip olacak şekilde tasarlandı. 1.000 seyirci kapasitesiyle bölgedeki büyük organizasyonlara da ev sahipliği yapabilecek potansiyele sahip olan salonun, Arsuz'un spor altyapısını ciddi oranda güçlendirmesi bekleniyor.
YAZ SEZONUNDA HİZMETE GİRİYOR
Yapım çalışmalarında artık sona gelindiğini müjdeleyen Kaymakam Fatih Eroğlu, Kapalı Spor Salonu’nun yaz sezonu içerisinde hizmete açılmasının planlandığını belirtti. Tesisin sosyal önemine değinen Eroğlu, bu modern kompleksin başta gençler olmak üzere tüm Arsuzlu vatandaşların spor faaliyetlerinden çok daha etkin, konforlu ve verimli bir şekilde faydalanmasına büyük katkı sağlayacağını ifade etti.