Göç İdaresi Başkanı Muhammet Selami Yazıcı, Kilis programı
kapsamında Çobanbey Sınır Kapısı, Gönüllü Dönüş Merkezi ile Öncüpınar Gönüllü
Dönüş Merkezi’ne ziyaret gerçekleştirdi.
YAZICI’DAN TEŞEKKÜR
Merkezlerde yürütülen faaliyetler, sınır yönetimi
çalışmaları ve ilgili işlemler hakkında personelden bilgi alan Başkan Yazıcı;
Suriye vatandaşlarının gönüllü, güvenli, onurlu ve düzenli geri dönüş
süreçlerinin mevcut durumuna ilişkin değerlendirmelerde bulundu ve özverili
çalışmalarından dolayı merkez personeline teşekkür ederek görevlerinde
başarılar diledi.
Ziyaret programına Kilis Vali Yardımcısı Hamza Özbilgi,
Gönüllü Geri Dönüş Daire Başkanı Nazlı Demir, Uluslararası Koruma Daire Başkanı
Mehmet Alper Güngüneş ve İl Göç İdaresi Müdürü Adem Alibekiroğlu eşlik etti.