İzmir Valisi Dr. Süleyman Elban’ın başkanlığında Kültür ve
Turizm Bakanlığının öncülüğünde, Türkiye Turizm Tanıtım ve Geliştirme Ajansının
katkılarıyla Valilik koordinasyonunda İzmir Tanıtma Kurulu Toplantısı
düzenlendi.
“ÇALIŞMALAR KARARLILIKLA SÜRECEK”
Toplantının ardından değerlendirme yapan Vali Elban, “İzmir’imizin
sahip olduğu eşsiz tarihî, kültürel ve doğal değerleri daha etkin tanıtmak,
turizm potansiyelini güçlendirmek ve şehrimizin marka değerini daha da yukarı
taşımak amacıyla yürütülen çalışmaları değerlendirdik. Kamu kurumlarımız ve
sektör temsilcilerimizle iş birliği içerisinde İzmir’i turizmde çok daha güçlü
bir konuma taşımak için çalışmalarımıza kararlılıkla devam edeceğiz” şeklinde
konuştu.