Kütahya Valisi Musa Işın, Muharrem ayı dolayısıyla Ali Paşa Camii önünde cuma namazının ardından düzenlenen aşure ikramı programına katıldı. Vatandaşlarla bir araya gelen Vali Işın, kendi elleriyle aşure ikramında bulundu.
KERBELA ŞEHİTLERİNİ RAHMETLE ANDI
Muharrem ayı ile Aşure Günü'nün birlik, beraberlik ve kardeşlik duygularını pekiştiren önemli günler olduğunu belirten Vali Işın, Kerbela'da Hazreti Hüseyin ile birlikte 70'i aşkın kişinin şehit edildiğini hatırlatarak, "Hazreti Hüseyin Efendimiz ve Kerbela şehitlerini rahmet ve minnetle anıyoruz. İslam tarihinde derin bir acı bırakan Kerbela hadisesini hiçbir zaman unutmuyor, bu zulmü gerçekleştirenleri lanetle anıyoruz. Muharrem ayının birlik ve beraberliğimize, kardeşliğimize daha da güç katmasını Cenab-ı Allah'tan niyaz ediyorum" şeklinde konuştu.