Aksaray Valisi Murat Duru başkanlığında, ilgili kurum müdürleri, Aksaray Sivil Toplum Kuruluşları Platformu temsilcileri, Eskil Kaymakamı, Belediye Başkanı ve muhtarların katılımıyla Eskil İlçe İstişare Toplantısı gerçekleştirildi.
"ÇALIŞMALARIMIZI AYNI KARARLILIKLA SÜRDÜRECEĞİZ"
Toplantıda ilçede yürütülen kamu hizmetleri, özellikle tarım ve hayvancılık alanındaki çalışmalar, vatandaşların talep ve beklentileri, devam eden yatırım ve projeler ile çözüm bekleyen hususları ele alan Vali Duru, "Kamu kurumlarımız ile sivil toplum kuruluşlarımızın ortak akıl ve istişare anlayışıyla hareket etmesi, vatandaşlarımıza daha etkin ve kaliteli hizmet sunulmasına önemli katkı sağlamaktadır. Bizim önceliğimiz; sorunları yerinde tespit etmek, çözümü birlikte üretmek ve devletimizin imkânlarını milletimizin ihtiyaçlarıyla en doğru şekilde buluşturmaktır. Eskil’imizin her alanda gelişmesi ve vatandaşlarımızın yaşam kalitesinin artırılması için çözüm odaklı çalışmalarımızı aynı kararlılıkla sürdüreceğiz" şeklinde konuştu.