Sivas'ın Gölova ilçesinde mülki idare amiri olarak görev yapan Kaymakam Tarık Safa Kahveci, görev süresinin tamamlanmasının ardından Gölovalı hemşehrilerine, mesai arkadaşlarına ve ilçe protokolüne hitaben bir veda mesajı kaleme aldı. Görev yaptığı süre boyunca devletin kapısını ve gönlünü vatandaşa daima açık tuttuğunu vurgulayan Kahveci, ilçe halkından helallik istedi.
"VADİNİN İNCİSİ GÖLOVA’YI GÖNLÜMDE ÖZEL BİR MEMLEKET OLARAK GÖRDÜM"
Gölova’dan ayrılmanın tarifsiz hüznünü yaşadığını belirten Kaymakam Tarık Safa Kahveci, ilçenin doğasına ve insanına olan hayranlığını veda mesajında şu sözlerle aktardı:
"Görev yaptığım süre boyunca Gölova’yı yalnızca bir görev yeri olarak değil, gönlümde özel bir yeri olan güzel bir memleket olarak gördüm. Vadinin incisi Gölova’nın eşsiz doğası, tertemiz havası, yemyeşil yaylaları ve huzur veren gölü kadar; samimiyeti, misafirperverliği ve içtenliğiyle gönüllerimize dokunan siz kıymetli hemşehrilerim de daima hafızamda en güzel haliyle yer alacaktır."
"DEVLETİMİZİN EMANETİNİ EN İYİ ŞEKİLDE TAŞIMAYA GAYRET ETTİK"
İlçede görev yapmanın kendisi için büyük bir ayrıcalık olduğunu dile getiren Kaymakam Kahveci, görev süresi boyunca ilçe halkıyla omuz omuza çalıştıklarını ifade etti. Devletin emanetini en iyi şekilde taşımaya özen gösterdiklerinin altını çizen Kahveci, "Birlikte sevindik, birlikte üzüldük; Gölova’nın gelişmesi, huzuru ve geleceği için hep birlikte çalıştık. Gölova’yı ve siz değerli hemşehrilerimi daima sevgiyle, saygıyla ve güzel hatıralarla anacağım" ifadelerini kullandı.
BELEDİYE BAŞKANI AYAN VE İLÇE DİNAMİKLERİNE TEŞEKKÜR
Görev süresi boyunca ortak akılla hareket ettiği yerel yönetim ve sivil unsurlara da vefa gösteren Kaymakam Tarık Safa Kahveci; başta Gölova Belediye Başkanı Tevfik Ayan olmak üzere, tüm kurum amirlerine, kamu personeline, siyasi parti temsilcilerine ve sivil toplum kuruluşlarına desteklerinden ötürü şükranlarını sundu.
Mesajının son bölümünde tüm ilçeden helallik isteyen Kaymakam Kahveci, "Bu duygu ve düşüncelerle birlikte hakkınızı helal etmenizi istiyor, benden yana varsa hakkım sizlere sonuna kadar helal olsun diyorum. Rabbim birlik ve beraberliğimizi daim eylesin. Her birinizi saygı, sevgi ve muhabbetle selamlıyor, Allah’a emanet ediyorum" sözleriyle mülki idare amiri olarak Gölova'ya son kez hitap etti.