Avusturya’da, Afyon lokumuyla gurbet buluşması
UID Gmünd Şubesi’nin açılışı kapsamında Avusturya’ya giden İçişleri Bakan Yardımcısı Kübra Güran Yiğitbaşı, Afyonkarahisarlı vatandaşlarla da hasret giderdi. Türkiye’den getirdiği Afyon lokumunu vatandaşlarla paylaşan Yiğitbaşı, yurt dışında yaşayan vatandaşların taleplerini dinledi....

İçişleri Bakan Yardımcısı Doç. Dr. Kübra Güran Yiğitbaşı, UID
Gmünd Şubesi’nin açılışı dolayısıyla gerçekleştirdiği ziyaret programında,
Avusturya’da yaşayan Afyonkarahisarlı vatandaşlarla bir araya geldik.

“HASBİHÂL ETTİK”
Açılışın ardından değerlendirme yapan Bakan Yardımcısı Yiğitbaşı,
“Afyonkarahisar Valiliği görevimiz sırasında hemşehrilerimize verdiğimiz sözü
yerine getirmenin memnuniyetiyle gerçekleştirdiğimiz buluşmada, Türkiye’den
getirdiğimiz Afyon lokumunu da kendileriyle paylaşarak hasret giderdik. ‘Gönülden
Gönüle Gmünd’de Birlik ve Kardeşlik Programı’ kapsamında vatandaşlarımızla
hasbihâl ederek talep, görüş ve beklentilerini dinleme fırsatı bulduk” diye
konuştu.

YİĞİTBAŞI’NDAN TEŞEKKÜR
Bakan Yardımcısı Yiğitbaşı, “Yurt dışında yaşayan
vatandaşlarımızın ülkemizle olan güçlü bağlarının korunması ve gelecek
nesillere aktarılması adına yürütülen çalışmalar üzerine değerlendirmelerde
bulunduk. Program boyunca bizlere eşlik eden Viyana Büyükelçimiz Gürsel
Dönmez’e, bizleri Avusturya’nın Gmünd şehrinde Afyonkarahisarlı ve Sandıklılı
hemşehrilerimizle buluşturan UID Viyana Bölge Başkanımız Mahmut Koç’a ve
gönülden misafirperverlikleriyle bizleri ağırlayan tüm hemşehrilerimize
teşekkür ediyorum” ifadelerini kullandı.
Kaynak:

HABERE YORUM KAT
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.