Erzincan'ın genç sporcuları şampiyonluğa doymuyor
Son dönemlerde şehirlerine sık sık başarıyı tattıran Erzincanlı genç sporcular bu kez Ardahan’da düzenlenen Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) Futbol Grup Müsabakalarına katılan Erzincan Kız ve Erkek Futbol Takımları, turnuvayı çifte şampiyonlukla tamamlayarak büyük bir başarıya imza attı. Kendi kategorilerinde Bölge 1'incisi olan takımlar, Türkiye Yarı Finallerine katılmaya hak kazandı....
Erzincan, spor alanında gurur verici bir başarıya daha ev sahipliği yapıyor. 18-22 Haziran 2026 tarihleri arasında Ardahan ilinde gerçekleştirilen 2025-2026 Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) faaliyet programı kapsamındaki Futbol Grup Müsabakalarında Erzincan'ı temsil eden sporcular, turnuvaya damga vurdu.
BÖLGE BİRİNCİLİĞİ ERZİNCAN'IN
Kıran kırana geçen mücadelelerin ardından sahada üstün bir performans sergileyen Erzincan ekipleri, turnuvayı zirvede tamamladı. Düzenlenen müsabakalar sonucunda: Erzincan Kız Futbol Takımı, Yıldızlar Grup müsabakaları kategorisinde tüm rakiplerini geride bırakarak Bölge 1'incisi oldu. Erzincan Erkek Futbol Takımı da aynı disiplin ve başarıyı sergileyerek Yıldızlar Grup müsabakaları kategorisinde Bölge 1'inciliği kürsüsüne çıktı.
HEDEF: TÜRKİYE YARI FİNALLERİ
Ardahan'da elde ettikleri bu çifte şampiyonlukla birlikte Erzincanlı genç sporcular, önümüzdeki süreçte düzenlenecek olan Türkiye Yarı Finalleri’ne doğrudan katılım hakkı elde etti. Şehre büyük bir gurur yaşatan genç sporcular ve teknik heyet, yarı finallerde de aynı kararlılıkla mücadele ederek Erzincan'ı en iyi şekilde temsil etmeyi hedefliyor.
Erzincan Valiliği, şehri başarıyla temsil ederek bu gururu yaşatan sporcuları ve arkalarındaki gizli kahramanlar olan antrenörleri tebrik ederek, başarılarının devamı temennisinde bulundu.
Kaynak:

HABERE YORUM KAT
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.