"İstihdam sağlayan sanayicimizin yanındayız"
Erzurum Valisi Aydın Baruş, KOSGEB desteklerinden yararlanarak üretim kapasitesini artıran Cem Tekstil ve Yavuz Tekstil’i ziyaret etti. Sektörün kent ekonomisindeki rolüne değinen Vali Baruş, özellikle genç ve kadın istihdamına sağlanan katkının önemini vurguladı....
Erzurum Valiliği tarafından paylaşılan bilgilere göre; Vali Aydın Baruş, Erzurum I. Organize Sanayi Bölgesi’nde (OSB) faaliyetlerini sürdüren tekstil firmalarını yerinde inceledi. KOSGEB destekleriyle büyüyen ve üretime katkı sağlayan işletmeleri ziyaret eden Vali Baruş, kentin sanayi potansiyelini güçlendirme kararlılığına dikkat çekti.
FABRİKALARDA DETAYLI İNCELEME
Erzurum I. Organize Sanayi Bölgesi’nde gerçekleşen ziyaret programında Vali Aydın Baruş’a; I. OSB Başkanı Murat Urkuç, KOSGEB Başkan Yardımcısı Melih Gökgöz ve KOSGEB Erzurum İl Müdürü Lütfullah Aktaş eşlik etti. Protokol heyeti, Cem Tekstil ve Yavuz Tekstil’in üretim tesislerini gezerek yetkililerden detaylı brifing aldı. Ziyarette işletmelerin; Üretim kapasiteleri, mevcut istihdam durumları, ihracat faaliyetleri ve yürütülen güncel projeler hakkında bilgi alışverişinde bulunuldu.
"KADIN VE GENÇ İSTİHDAMI SEKTÖRÜN DEĞERİNİ ARTIRIYOR"
Tesislerdeki incelemelerinin ardından değerlendirmelerde bulunan Vali Aydın Baruş, tekstil sektörünün Erzurum’un ekonomik kalkınmasında stratejik bir konuma sahip olduğunu belirtti. Devlet desteklerinin sahada başarıya dönüşmesinden duyduğu memnuniyeti dile getiren Vali Baruş, şunları kaydetti:
"KOSGEB destekleriyle üretim kapasitesini artıran işletmelerimizin başarıları son derece memnuniyet verici. Özellikle kadın ve genç istihdamına sağlanan katkı, bu sektörün değerini bizim gözümüzde daha da artırıyor. Üretim yapan, istihdam oluşturan ve ihracata katkı sağlayan işletmelerimizin her zaman yanında olmaya devam edeceğiz. Erzurum’un yatırım, üretim ve istihdam alanındaki potansiyelini daha da güçlendirmek için kamu kurumlarımızla birlikte çalışmalarımızı sürdürüyoruz."
Organize sanayi bölgelerinde faaliyet gösteren firmaların büyümesinin ve yeni yatırımların hayata geçirilmesinin kent ekonomisine doğrudan olumlu yansıdığını ifade eden Vali Baruş, üreten ve ülke ekonomisine değer katan tüm sanayicilere teşekkürlerini iletti.
Kaynak:

HABERE YORUM KAT
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.