Başkan Yazıcı, dönüş yolundaki Suriyelilerle görüştü;

Başkan Yazıcı, dönüş yolundaki Suriyelilerle görüştü

Kilis’te temaslarda bulunan Göç İdaresi Başkanı Muhammet Selami Yazıcı, Suriyeli vatandaşların gönüllü, güvenli ve onurlu geri dönüş süreçlerinin mevcut durumunu yerinde inceledi. Yazıcı, ülkelerine dönen Suriyeli vatandaşlarla sohbet de etti....


Göç İdaresi Başkanı Muhammet Selami Yazıcı, Kilis programı kapsamında Çobanbey Sınır Kapısı, Gönüllü Dönüş Merkezi ile Öncüpınar Gönüllü Dönüş Merkezi’ne ziyaret gerçekleştirdi.


YAZICI’DAN TEŞEKKÜR

Merkezlerde yürütülen faaliyetler, sınır yönetimi çalışmaları ve ilgili işlemler hakkında personelden bilgi alan Başkan Yazıcı; Suriye vatandaşlarının gönüllü, güvenli, onurlu ve düzenli geri dönüş süreçlerinin mevcut durumuna ilişkin değerlendirmelerde bulundu ve özverili çalışmalarından dolayı merkez personeline teşekkür ederek görevlerinde başarılar diledi.


Ziyaret programına Kilis Vali Yardımcısı Hamza Özbilgi, Gönüllü Geri Dönüş Daire Başkanı Nazlı Demir, Uluslararası Koruma Daire Başkanı Mehmet Alper Güngüneş ve İl Göç İdaresi Müdürü Adem Alibekiroğlu eşlik etti.

Kaynak:

Etiketler :
İlgili Yöneticiler

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
0 Yorum