Vali Dallı, “Riskli bir sürece girildi” diyerek uyardı: Hepimiz, gözümüzü dört açmalıyız
Orman yangınları açısından riskli bir sürece girildiğini belirten Kastamonu Valisi Meftun Dallı, kaymakamlara uyarılarda bulunarak, "Hepimiz, gözümüzü dört açmalıyız. Vatandaşlarımız bu konuda duyarlı ancak bizler sürekli muhtarlarımız aracılığıyla gerekli uyarılarımızı yaparak bu konuyu gündemde tutmalıyız” dedi....

Kastamonu Valisi Meftun Dallı başkanlığında İl Güvenlik ve
Asayiş Koordinasyon Merkezi Toplantısı yapıldı. İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü Afet Yönetimi
Merkezi’nde gerçekleştirilen toplantıda; İl Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve
Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürü Erkan Sönmez tarafından il genelindeki
asayiş, trafik, narkotik, kaçakçılık ve organize suçlarla mücadeledeki veriler
paylaşıldı. Turizm sezonunda il genelinde artacak nüfus yoğunluğuna bağlı
yaşanabilecek olumsuzluklar da toplantı kapsamında ele alındı.
“ŞEHRİMİZ GENEL GÜVENLİK OLARAK İYİ DURUMDA”
Vali Dallı, huzur ve güven ortamının korunması için ilgili
tüm kurumların hassasiyetle çalıştığını vurguladı. Kentin genel güvenlik olarak
iyi durumda olduğunu ifade eden Valim Dallı, "Emniyetimiz, jandarmamız suç
ve suçlularla mücadele noktasında üstün gayretle çalışmalarını sürdürüyor.
Arkadaşlarımıza gayretleri için teşekkür ediyoruz" dedi.
“ALLAH HER TÜRLÜ AFETLERDEN KORUSUN”
Orman yangınları açısından riskli bir sürece girildiğine
dikkat çeken Vali Dallı, bu konuda kaymakamlara uyarılarda bulunarak, "Hepimiz,
gözümüzü dört açmalıyız. Vatandaşlarımız bu konuda duyarlı ancak bizler sürekli
muhtarlarımız aracılığıyla gerekli uyarılarımızı yaparak bu konuyu gündemde
tutmalıyız. Allah her türlü afetlerden, yangınlardan ülkemizi ve milletimizi
korusun” şeklinde konuştu.
“VATANDAŞLARIMIZIN YANINDA OLMALIYIZ”
Yaşlı ve yalnız yaşayan vatandaşların ihmal edilmemesi
noktasındaki uyarılarını yineleyen Vali Dallı, "Var gücümüzle
vatandaşlarımızın yanında olmalıyız, kapılarını çalarak onlara yalnız
olmadıklarını hissettirmeliyiz. Bu konuda da sizlerin özel ilgisini rica
ediyorum" diye konuştu.
Toplantıya, Vali Yardımcısı Aydın Ergün, İl Jandarma
Komutanı Kıdemli Albay Hikmet Uz, İl
Emniyet Müdür Yardımcısı Hasan Berberoğlu, kaymakamlar ve ilgili kurum
müdürleri katıldı.
Kaynak:

HABERE YORUM KAT
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.