Erzincan’da güzel davranışlar aileye, mahalleye, sokaklara yayılacak;

Erzincan’da güzel davranışlar aileye, mahalleye, sokaklara yayılacak

Erzincan Sağlıklı Yaşam ve İyilik Ligi Projesi ile öğrencilerin enerjisini olumlu davranışlara yönlendireceklerini belirten Vali Dr. Hamza Aydoğdu, “Bu proje ile okuldan başlayıp aileye, mahalleye, sokaklara yayılan davranış değişiklikleri oluşturmayı amaçladık” dedi....


Erzincan Valisi Dr. Hamza Aydoğdu, Türkiye Yeşilay Cemiyeti Genel Başkanı Doç. Dr. Mehmet Dinç, protokol üyeleri ve birim amirleriyle birlikte Müftülük Konferans Salonu'nda düzenlenen Erzincan Sağlıklı Yaşam ve İyilik Ligi Kapanış ve Ödül Töreni'ne katıldı. Valilik ve Türkiye Yeşilay Cemiyeti iş birliğiyle; İl Millî Eğitim Müdürlüğü, Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü ve Erzincan Yeşilay Şubesi koordinasyonunda düzenlenen Erzincan Sağlıklı Yaşam ve İyilik Ligi'ne il genelinde toplam 105 okul, bin 43 şube ve 28 bin 804 öğrenci katılım sağladı.


“GÜZEL DAVRANIŞLAR GÖSTERİLECEK”

Programda konuşan Vali Aydoğdu, Erzincan Sağlıklı Yaşam ve İyilik Ligi'nin önemine değinerek, “Bu proje ile, öğrencilerimizin enerjisini olumlu davranışlara yönlendiren, haftalık temalarla ilerleyen ve okuldan başlayıp aileye, mahalleye, sokaklara yayılan davranış değişiklikleri oluşturmayı amaçladık. Sağlıklı Yaşam ve İyilik Ligi gençlerimize güzel davranışları göstermesi ve kazandırması açısından çok önemli” diye konuştu.


“BİRLİK VE BERABERLİĞİN ŞEHRİ”

Erzincan'ın birlik ve beraberliğin şehri olduğuna değinen Vali Aydoğdu, gerçekleşen proje ile bu duyguların daha da önem kazandığını vurgulayarak başta Türkiye Yeşilay Cemiyeti Genel Başkanı Doç. Dr. Mehmet Dinç olmak üzere, hayırseverler Emin Tan ve Engin Doğan'a, birim amirlerine, öğretme ve öğrencilere ve emeği geçen herkese teşekkür etti.


VALİDEN BAŞARI BELGESİ

Yapılan konuşmalarının ardından, projenin başarıyla yürütülmesinde emeği geçen ve üstün gayret gösteren vali yardımcıları Mehmet Emre Canpolat ve Hüseyin Aydın ile İl Millî Eğitim Müdürü Hacı Ömer Kartal'a, Gençlik ve Spor İl Müdürü Fatih Çöpür'e ve Yeşilay Erzincan Şubesi Başkanı Bilal Selçuk'a ve personellerine Vali Aydoğdu tarafından Başarı Belgesi takdim edildi. Program; Erzincan Sağlıklı Yaşam ve İyilik Ligi’nde ilkokul, ortaokul ve lise kategorilerinde dereceye girerek birinci, ikinci ve üçüncü olan okullarımıza ödüllerinin Valimiz Sayın Hamza Aydoğdu ve Türkiye Yeşilay Cemiyeti Genel Başkanı Doç. Dr. Sayın Mehmet Dinç tarafından verilmesiyle sona erdi.

Kaynak:

Etiketler :
, ,
İlgili Yöneticiler

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
0 Yorum