Üçüncü kez dünya birincisi oldu;

Üçüncü kez dünya birincisi oldu

80 ülkeden 2000’den fazla çağrı merkezinin katıldığı Dünya Çağrı Merkezleri Yarışması dünya finallerinde Göç İdaresi Başkanlığı Yabancılar İletişim Merkezi (YİMER 157), “En İyi Acil Servis Hizmetleri” kategorisinde 3. kez dünya birincisi seçildi....


ULUSLARARASI 8. ÖDÜL

İçişleri Bakanlığı Göç İdaresi Başkanlığı’na bağlı olarak 7 gün 24 saat esasına göre 7 dilde hizmet veren ve bugüne kadar 20 milyon çağrıya cevap veren YİMER 157, dünya çapındaki başarılarına bir yenisini ekledi. Gelen çağrılarla 34 milyon dakika görüşme gerçekleştiren ve ilk aramaların yüzde 99’unu çözüme ulaştıran YİMER, Dünya Çağrı Merkezleri yarışmasında üçüncü kez dünya birincisi oldu. 808 çağrıda 15 binden fazla kişinin kurtarılmasına aracı olan YİMER, uluslararası alandaki 8. ödüle sahip olmuş oldu.

BAŞARILARINA YENİLERİNİ EKLEDİ

Göç İdaresi’nin sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda, “Contact Center World (Dünya Çağrı Merkezleri Yarışması) kapsamında 2023 Dünya Finalinde ‘En İyi Acil Servis Hizmetleri’ kategorisinde 3. kez dünya birincisi olan YİMER 15 ailesi olarak, ‘World Class Sertifikası’na da layık görüldüğümüz yarışmadan altın ödülle dönerek başarılarımıza yenilerini ekledik” denildi.

YİMER, yabancıların vize, ikamet izni, uluslararası koruma, geçici koruma gibi konulardaki sorularına ve insan ticareti mağdurlarının tespitine, göçmen kaçakçılığı mağduru yabancıların kurtarılma operasyonlarına yönelik ihbar ve yardım hattı olarak da hizmet vererek hayat kurtarıyor.

Kaynak:

Etiketler :
, , , , ,
İlgili Yöneticiler

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
0 Yorum