Çilimli Kaymakamı Alpay'dan arz-ı veda
Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ile Malatya Vali Yardımcılığı görevine atanan Çilimli Kaymakamı Furkan Alpay, yayınladığı duygusal bir mesajla ilçeye veda etti. Yaklaşık 3 yıldır görev yaptığı Çilimli’den ayrılmanın hüznünü yaşadığını belirten Kaymakam Alpay, "Bilmenizi isterim ki bugün görev yerim değişse de Çilimli ile kurduğum gönül bağı hiçbir zaman kopmayacaktır" dedi....
Düzce'nin Çilimli ilçesinde yaklaşık 3 yıldır mülki idare amiri olarak görev yapan Kaymakam Furkan Alpay, yeni görev yeri olan Malatya Vali Yardımcılığı öncesinde Çilimlili hemşehrilerine ve mesai arkadaşlarına hitaben bir veda mesajı kaleme aldı. Mesajında birlik, beraberlik ve adalet vurgusu yapan Alpay, ilçe halkından helallik istedi.
"ÇİLİMLİ'NİN BİR EVLADI OLARAK SİZLERLE BİRLİKTE OLDUM"
Görev süresi boyunca Çilimli’yi sadece yönetilen bir yer değil, bir yuva olarak gördüğünü ifade eden Kaymakam Furkan Alpay, mesajında şu duygusal ifadelere yer verdi:
"Yaklaşık 3 yıldır büyük bir onur ve mutlulukla görev yaptığım; yeşiliyle, doğasıyla, huzur veren güzellikleriyle ve samimi insanlarıyla gönlümde müstesna bir yer edinen Çilimli’mizden, Malatya Vali Yardımcısı olarak atanmam hasebiyle ayrılıyor olmanın hüznünü yaşıyorum. Görev yaptığım süre boyunca yalnızca bir mülki idare amiri olarak değil, bu güzel ilçenin bir evladı, bir kardeşi ve bir hemşehrisi olarak sizlerle birlikte olmaya gayret ettim."
"İNSANI YAŞAT Kİ DEVLET YAŞASIN" ANLAYIŞIYLA GECE GÜNDÜZ MESAİ
Görev süresi boyunca "İnsanı yaşat ki Devlet yaşasın" kadim anlayışını kendine rehber edindiğini aktaran Alpay, mesai mefhumu gözetmeksizin ilçenin gelişimi, vatandaşların huzuru ve refahı için çalıştıklarını belirtti. Makamları millete hizmet etmek için birer emanet olarak gördüğünün altını çizen Kaymakam Alpay, kapısını çalan her vatandaşa kanunların, yasal mevzuatın ve vicdanın ışığında yardımcı olmaya çalıştığını, yetimin, öksüzün, yaşlının ve ihtiyaç sahibinin her zaman yanında olmaya özen gösterdiğini vurguladı.
Necip Fazıl Kısakürek’in "Gideriz, nur yolu izde gideriz / Taş bağırda, sular dizde gideriz / Bir gün akşam olur biz de gideriz / Kalır dudaklarda şarkımız bizim..." dizelerine de veda mesajında yer veren Alpay, Çilimli'de gök kubbede hoş bir sada bırakabilmiş olmayı ümit ettiğini dile getirdi.
DESTEKÇİLERİNE VE MESAİ ARKADAŞLARINA TEŞEKKÜR ETTİ
Çilimli'de görev yaptığı süre zarfında desteklerini esirgemeyen tüm devlet büyüklerine ve yerel dinamiklere teşekkürlerini sunan Kaymakam Furkan Alpay; Vali Mehmet Makas'a, Vali Yardımcılarına, milletvekillerine, Belediye Başkanına, siyasi parti temsilcilerine, kamu kurumu yöneticilerine, sivil toplum kuruluşlarına, muhtarlara, özel sektör temsilcilerine, yerel basına ve Çilimli halkına şükranlarını sundu. Üstün gayret ve uyum içerisinde birlikte çalıştığı mesai arkadaşlarına da veda eden Alpay, herkesten helallik isteyerek "Bizden yana hakkınız varsa helal olsun" dedi.
Bundan sonraki süreçte de kendisini Çilimli'nin bir fahri hemşehrisi olarak görmeye devam edeceğini belirten Alpay, Malatya'da da Çilimlililer için her zaman açık bir kapısının bulunacağını ifade ederek mesajını "Allah'a emanet olun, kalın sağlıcakla..." sözleriyle noktaladı.
Kaynak:

HABERE YORUM KAT
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.