112 Acil Çağrı Merkezi’nde cevapsız çağrı kalmıyor
İstanbul Valisi Davut Gül’ün başkanlığında, güvenlik bürokrasisi ve ilgili kurum temsilcilerinin katılımı ile “112 Çağrı Hizmetleri Değerlendirme Toplantısı” gerçekleştirildi....
112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü’ndeki toplantıya Vali ve İller İdaresi Genel Müdürü Mehmet Emin Bilmez, Vali Yardımcısı ve Arnavutköy Kaymakamı Mahmut Hersanlıoğlu, Sahil Güvenlik Marmara ve Boğazlar Bölge Komutanı Tuğamiral Tayfun Paşaoğlu, 112 Acil Çağrı Merkezi İl Müdürü Feyza Emin ve ilgili kurumların temsilcileri katıldı.
“HEDEFİMİZ, İSTANBUL’DA ÇAĞRILARDA TÜRKİYE
ORTALAMASINDAN İYİ OLMAK”
Vali Gül, toplantıda yaptığı değerlendirmede, “112 Acil
Çağrı Merkezi’ne gelen çağrılarda her saniye önemli. Hedefimiz, İstanbul’da 112
Acil Çağrı Merkezi’ne gelen çağrıları karşılamada Türkiye ortalamasından iyi
olmak.” ifadelerini kullandı.
İSTANBUL’DA ORTALAMA 2.44 SANİYEDE ÇAĞRI
KARŞILANIYOR
İstanbul 112 Acil Çağrı Merkezi’ne yıllık gelen toplam
çağrı sayısı 20 milyon 622 bin 239 iken, 1 Ocak-30 Kasım 2023 tarihleri
arasında İstanbul’da ortalama 2.44 saniyede çağrı karşılanıyor. Türkiye’de ise
bu ortalama 3.99 saniye. İstanbul’da 112 Acil Çağrı Merkezi’nde hiçbir çağrı
cevapsız kalmıyor.
Toplantı, yapılan sunum ve istişarelerin ardından sona erdi.
ÇAĞRI MERKEZİNE ZİYARET
Öte yandan Vali-İller İdaresi Genel Müdürü Mehmet Emin Bilmez, İstanbul 112 Acil Çağrı Merkezini ziyaret ederek, yapılan çalışmalar hakkında bilgi aldı.
Kaynak:
HABERE YORUM KAT
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.