Vali Işın, aşure kazanının başına geçti;

Vali Işın, aşure kazanının başına geçti

Muharrem ayı dolayısıyla cuma namazının ardından düzenlenen programda vatandaşlara aşure ikram eden Kütahya Valisi Musa Işın, Muharrem ayının birlik ve beraberliği pekiştiren önemli bir zaman olduğunu vurgulayarak, "İslam tarihinde derin bir acı bırakan Kerbela hadisesini hiçbir zaman unutmuyor, bu zulmü gerçekleştirenleri lanetle anıyoruz" dedi....

Resim

Kütahya Valisi Musa Işın, Muharrem ayı dolayısıyla Ali Paşa Camii önünde cuma namazının ardından düzenlenen aşure ikramı programına katıldı. Vatandaşlarla bir araya gelen Vali Işın, kendi elleriyle aşure ikramında bulundu.

Resim

KERBELA ŞEHİTLERİNİ RAHMETLE ANDI

Muharrem ayı ile Aşure Günü'nün birlik, beraberlik ve kardeşlik duygularını pekiştiren önemli günler olduğunu belirten Vali Işın, Kerbela'da Hazreti Hüseyin ile birlikte 70'i aşkın kişinin şehit edildiğini hatırlatarak, "Hazreti Hüseyin Efendimiz ve Kerbela şehitlerini rahmet ve minnetle anıyoruz. İslam tarihinde derin bir acı bırakan Kerbela hadisesini hiçbir zaman unutmuyor, bu zulmü gerçekleştirenleri lanetle anıyoruz. Muharrem ayının birlik ve beraberliğimize, kardeşliğimize daha da güç katmasını Cenab-ı Allah'tan niyaz ediyorum" şeklinde konuştu.

Kaynak:

Etiketler :
, , , , , ,
İlgili Yöneticiler

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
0 Yorum