Bilecik’te yeni hizmet binası yatırımı için imzalar atıldı;

Bilecik’te yeni hizmet binası yatırımı için imzalar atıldı

Bilecik İl Tarım ve Orman Müdürlüğü yeni hizmet binasının yapımı için sözleşme imzalandığını duyuran Vali Sözer, "Modern çalışma ortamı ve konferans salonuyla hem kurumumuzun hizmet kapasitesini güçlendirecek hem de üreticilerimize ve vatandaşlarımıza daha hızlı, etkin ve kaliteli hizmet sunulmasına katkı sağlayacak" dedi....

Resim

Bilecik’te tarım ve üretim altyapısını güçlendirecek önemli bir yatırım daha hayata geçiriliyor. Bilecik Valiliği tarafından duyurulan projede, Bilecik İl Tarım ve Orman Müdürlüğü yeni hizmet binasının yapımı için sözleşme imzalandı.

Resim

15 BİN METREKARELİK YATIRIM

Proje kapsamında yaklaşık 15.000 metrekare alan üzerinde yükselecek olan yeni hizmet binasının 4.500 metrekare kapalı kullanım alanına sahip olacağını belirten Vali Sözer, "Modern çalışma ortamı ve konferans salonuyla hem kurumumuzun hizmet kapasitesini güçlendirecek hem de üreticilerimize ve vatandaşlarımıza daha hızlı, etkin ve kaliteli hizmet sunulmasına katkı sağlayacak. İlimize hayırlı ve uğurlu olsun" ifadelerini kullandı. 

Kaynak:

Etiketler :
, , , , , ,
İlgili Yöneticiler

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
0 Yorum